sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Viikonlopun touhuja

Pikku hiljaa olen tajuamassa, että kaksi kolmannesta täällä oleilusta on jo takana. Neljä viikkoa enää jäljellä. Jäiks, aika menee ihan tosi nopeeta...

Tämäkin viikonloppu vierähti nopeasti, sillä oli mukavaa puuhaa. Ruoan laittamista ystävien kanssa, kävelyretki vuonon rannalla, konsertti, kahvittelua, sunnuntaikokous ja löhöilyä :)

Torstaina käytiin Hannan kanssa leffassa ja leffaan mennessä pitää tietysti ostaa karkki. Täällä on onneksi sama irtokarkkivalikoima kuin Suomessa, nam!

Perjantai-illalla olin Saktin ja Lisan luona tekemässä ruokaa ja pitämässä reissumuisteloita. Tutustuin Saktiin ja Lisaan Hemsedalin reissulla.

Lauantaina käytiin Richardin kanssa läheisen vuonon rannalla ulkoilemassa.

Minä ja mun uusi merinovillainen puffi. Olin kuullut, että merinovilla on hyvä ja lämmin materiaali ja viikolla sitten löysin sellaisen puffin urheilukaupasta. Puffin voi laittaa hatuksi tai kauluriksi.

Täällä on ihana kun ihan kodin lähelläkin on nättiä paikkoja.

Richard vuonon rannalla

Tälläista sukkulaa käytetään öljynporauslautoilla pelastamaan miehistö, jos lautalla tapahtuu räjähdys. Miehistö menee sukkulan sisään ja sitten se tippuu mereen.

Lauantai-illalla oltiin Karoliinan ja Richardin kanssa This is gospel- konsertissa

Hannan porukat olivat täällä viikonlopun ja kävin heidän kanssaan kahvilla sunnuntai-iltapäivällä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti