lauantai 5. helmikuuta 2011

Ensikosketus puuteriin...

Jee, tänään pääsin laskemaan puuteriin telemarkeilla. Olen haavaillut siitä jo pari vuotta ja tänään sitten pääsin vähän sitä harjoittelemaan!

Lähdettiin Hannan kanssa tänään Sirdaaliin laskettelemaan. Bussi lähti Stavangerista klo 8.20. Sirdaaliin menee bussi laskettelijoita varten, joten sinne on helppo mennä. Matka kestää yleensä tunnin, mutta meillä kesti menomatka 4 tuntia ja paluumatka 2 tuntia. Lyhin tie oli sään takia suljettu, joten Sirdaaliin piti ajaa pidempää tietä. Menomatkalla myös meidän bussi hajosi, niin siinä vierähti aikaa.



Hannan kanssa bussissa

Rinteet ei ollu kovin isoja, sillä se tie oli suljettu, jota pitkin olisi päässy isompiin rinteisiin

Maisemat oli kyllä ihanat

Hanna rinteessä

Minä rinteessä


Alueen karttaa

Nilkka vääntyi vähän viimeisellä laskulla. Kylmä, koho, kompressi auttaa...

2 kommenttia:

  1. Komeat oli maisemat! Miten telluilla mennään putskussa? Oi joi nilkkaa, miten siinä niin kävi? Onneks sulla on KKK hallussa. Jos oisin ollu siellä, oisin vuorostani minä tullu "piipaa, piipaa"... ;)

    VastaaPoista
  2. Aluksi kokeilin mennä itekseni puuterissa, mutta siitä ei tullu yhtään mitää. En saanu tehtyä yhtään käännöstä, sillä olin jotenkin niin syvällä lumessa. Kävin sitten nykäsemässä yhtä telluilijamiestä hihasta ja se neuvoi mua. Täytyy mennä tosi syvässä kyykyssä, että on parempi tasapaino ja sitten vähän niin kuin pompata puolelta toiselle käännöksessä. Tosi raskasta. Mulla on reidet aivan jumissa...

    Nilkka meni perinteisesti viimeisellä laskulla, kun tahkosin siellä puuterissa.

    VastaaPoista